Donderdag 5 juni 2014 - Reisverslag uit Inari, Finland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Donderdag 5 juni 2014 - Reisverslag uit Inari, Finland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Donderdag 5 juni 2014

Blijf op de hoogte en volg Gerda

05 Juni 2014 | Finland, Inari

Vandaag rijden we naar Karasjok, en daarna Finland in, onderweg genoeg gelegenheid om te wandelen op uitgezette routes. Voor Karasjok is er een militair gebied van 7 km, een soort Soesterberg. We stoppen even bij een monument, okt 1944, Oorlog met Rusland gestopt, als we het goed hebben gelezen in de vreemde talen.
In Karasjok bezoeken we het Lappenmuseum en bekijken even de Karasjok-Camping voor 2015. Daarna rijden we door, richting Inari, aan een mooi meer. We staan nu op Camping Lomakylä, lekker weer, even op de stoelen bijkomen….theetje erbij, mooi uitzicht op het meer….Ook staat de ACSI-groep hier, die zijn een dagje uit, en komen later weer terug op de camping. Voor de rest is het rust!!!!
Morgen een lange afstand naar Rovaniemi……..
Het is warm mokkig weer, wie weet gaat het onweren!!